Cramo-sovellus on kehitetty työmaaympäristön ehdoilla

Päivämäärä: 26.5.2020

Asiakaskokemus kehityksen ajurina

Digitaalisuus ei ole itseisarvo, mutta tarjoaa mahdollisuuksia erilaisiin asiakaskohtaamisiin. Cramo kehittää jatkuvasti uusia digitaalisia työkaluja, joiden avulla halutaan tarjota asiakkaille ajansäästöä, sisäisen tehokkuuden parannuksia sekä läpinäkyvyyttä kaluston vuokraukseen ja laskutukseen.

”Me Cramolla työskentelemme jatkuvasti tarjotaksemme asiakkaillemme entistä parempia digitaalisia työkaluja, joita on helppo käyttää ajasta ja paikasta riippumatta. Pyrimme siihen, että Cramon kanssa työskentely on nopeaa ja vaivatonta”, kertoo Cramon Head of Digital Elina Aalto.

”Jotta voimme palvella digitaalisesti kaikkein parhaiten, olemme keskittäneet digitaaliset palvelumme kahteen alustaan – Cramon verkkopalveluun ja Cramo-mobiilisovellukseen. Cramon verkkopalvelu toimii sekä mobiililaitteilla että tietokoneella. Asiakaskokemus ja käytön helppous ovat avainasioita digitaalisissa työkaluissamme”.

Verkkopalvelussa asiakas vuokraa fiksummin

Cramon verkkopalvelussa asiakas voi vuokrata koneita ja laitteita verkosta, mutta myös palauttaa niitä huolimatta siitä, vuokrattiinko laitteet vuokraamossa tai puhelinsoitolla. Verkkopalvelussa on mahdollista tarkastella vuokrakaluston saatavuutta, tuotetietoja ja käyttöohjeita sekä omia sopimushintoja. Kalustolistalta näkee kätevästi mitä tuotteita on vuokralla kullakin työmaalla ja listoja voi tilata automatisoituna lähetyksenä omaan sähköpostiinsa. Lisäksi käyttäjä voi nähdä työmaakohtaisia ja yrityskohtaisia tilastoja vuokraukseen käytetyistä euroista sekä avoimet ja maksetut laskut.

Uusimpana ominaisuutena Verkkopalvelussa on Työmaasuunnitelma-työkalu, jonka avulla voi suunnitella kokonaisen rakennusprojektin verkossa. Työkalun avulla on mahdollista tehdä kalustosuunnitelma kustannuslaskelmineen ennen projektin alkua ja tilata kaluston toimitus projektin vaiheiden mukaan.

Cramo-mobiilisovellus on nyt saatavilla sovelluskaupoista

Uusi Cramo-mobiilisovellus yhdistää Cramon aikaisemmin lanseerattujen sovellusten ominaisuudet ja sisältää myös uutta. Sovellus toimii samoilla tunnuksilla kuin Verkkopalvelu. Ensimmäisessä vaiheessa sovelluksesta on suora linkki Verkkopalveluun, joten kaluston vuokraus onnistuu myös. Sovelluksen avulla voi tarkastella tietyn tuotteen spesifejä tuotetietoja, käyttöohjeita ja muita tuotteeseen liittyviä dokumentteja skannaamalla puhelimella tuotteen kyljestä löytyvän Cramo-sarjanumeron. Tätä ominaisuutta voi käyttää kirjautumatta sisään sovellukseen. Sovelluksen kalustolista kerää yhteen kaikki vuokratut tuotteet työmaittain ja tekee palautuksesta helppoa ja nopeaa. Sovelluksesta voi myös lähettää vika-ilmoituksen, jos kone tai laite sattuu hajoamaan ja paikalle kaivataan kiireesti huoltoa. Toimipistekartta vuokraamokohtaisina tietoineen ja reittiohjeineen on yksi mobiiliteknologiaa mainiosti hyödyntävistä ominaisuuksista.

Cramo-sovellusta jatkokehitetään jo vuonna 2020 ja tulemme keskitämme tulevaisuudessa sovellusominaisuudet yhteen sovellukseen. ”Haluamme varmistaa, että asiakkaamme löytävät Cramo-sovelluksen helposti ja että uudet ominaisuudet ovat heti käytettävissä, kun kaikki löytyy yhdestä paikasta. Tänä vuonna suunnitteilla on mm. julkistaa huollon tilausmahdollisuus suoraan sovelluksesta”, kertoo Aalto.

Toukokuun edut voimassa vielä tämän viikon!

Lataa Cramo-mobiilisovellus nyt puhelimeesi ja voita liput kahdelle syksyn 2021 NHL-peliin!
Osallistumisaika päättyy 31.5.2020. Katso lisää

Vuokraa verkosta nyt – saat autopesun kaupan päälle!
Kun vuokraat toukokuussa verkkopalvelusta, saat Perfect Express -autopesun kaupan päälle. Pesun arvo on 19,90 € (sis.alv) ja se lunastetaan sähköpostitse toimitettavalla koodilla. Koodi käy kaikilla Perfect-pesuasemilla, joita löytyy yli 70 kpl St1- ja Shell-huoltamoilta. Katso lisää tästä

Tilaa Rakennusfaktan uutiskirje – saat tuoteuutiset viikoittain sähköpostiisi

Sulje