Päivämäärä: 21.4.2021
VoiceBridge mahdollistaa turvallisen sillan asiakkaan ja henkilökunnan välillä suojatoimenpiteistä huolimatta. Se toimii terveyden hyväksi kaikissa kiinteissä asiakaspalvelupisteissä.
Hygieniasuojelutoimenpiteillä on yleensä häiritsevä vaikutus viestintään asiakkaiden kanssa ja ympäristömelu vaikeuttaa kommunikointia.
VoiceBridge-sisäpuhelinjärjestelmä mahdollistaa selkeän ja turvallisen keskustelun puhumatta kovalla äänellä tai ohittamasta suojaseinää. VoiceBridge voidaan kiinnittää nopeasti ja helposti mihin tahansa hygieniasuojaseinään.
Järjestelmän infrapuna-anturi tunnistaa, kun asiakas on laitteen kohdalla ja laitteisto aktivoituu. Tämän jälkeen puhuminen normaalilla voimakkuudella riittää, vaikka välissä on pleksisuoja, lasi tai muu hygieniasuoja.
Järjestelmä antaa myös intimiteettisuojaa, kun henkilökohtaisia asioita ei tarvitse puhua kovalla äänellä.
Järjestelmä sopii erinomaisesti apteekkeihin, ruokakauppoihin, lääkärikeskuksiin, vanhusten palvelutalojen ja hoitokotien toimintaympäristöön ja esimerkiksi virastoihin.
Bluetooth-kuulokkeilla varustettu VoiceBridge maksimoi asiakaspalvelijan liikkumisen vapauden. 11 tunnin toiminta-aika jatkuvassa käytössä ja 5-10 m liikkumisetäisyys. Henkilökunta pystyy pitämään yhteyttä myyntitiskin asiakkaisiin esim. paketin noudon, varastossa tai tulostimella käynnin aikana.
Kun lääketieteelliset maskit ja akryylilasiseinät vaikeuttavat viestintää, täysautomaattinen sisäpuhelinjärjestelmä auttaa: Tarkan kohdistuksen, tehokkaan melunvaimennuksen ja kaiun kompensoinnin ansiosta henkilökunta, asiakkaat ja potilaat ymmärtävät taas toisensa paremmin ilman vaivaa ja turhautumista.