Päivämäärä: 27.10.2010
”Weberin kansainvälinen keihäänkärkiasema ja maailmanluokan brändi antavat meille lisää resursseja tarjoomamme kehittämiseen niin, että kykenemme entistäkin paremmin auttamaan asiakkaitamme menestymään heidän omassa liiketoiminnassaan”, Weber Oy:n toimitusjohtaja Magnus Holm kertoo nimenmuutoksen taustoista.
Weber on kansainvälinen markkinajohtaja julkisivurappaustuotteiden, lattialaastien, rakennuskemikaalituotteiden ja mineraalipohjaisten rakennusmateriaalien valmistajana. Yhtiö toimii 43 maassa 10000 hengen ja yli 200 tuotantoyksikön voimin. Weber edustaa rakennustuotesektoria Saint Gobainissa, joka kuuluu maailman sadan suurimman teollisuuskonsernin joukkoon.
”Weber-konsernin kautta suomalaiselle osaamisellemme avautuu maailmalla uusia markkinoita. Samalla asiakkaamme pääsevät hyötymään myös muissa maissa tehtävän kehitystyön hedelmistä entistä ylivoimaisempien ratkaisujen, palveluiden ja toimintatapojen muodossa”, Holm sanoo.
”Hyvä osoitus suomalaisen osaamisen tasosta on esimerkiksi se, että Paraisten tuotekehityskeskuksemme vastaa lattiatasoitteiden kehittämisestä Weber-konsernissa maailmanlaajuisesti. Maailman yleisimmin käytetyt lattiatasoitteet tulevat meiltä”, Holm jatkaa.
Asiakkaille nimenmuutos Weberiksi näkyy konkreettisimmin kaikkialla siellä, missä on aiemmin lukenut maxit. Tuotepakkaukset uudistuvat ja tuoteryhmiin tulee selkeämmät värikoodit. Yksi näkyvä uudistus ja alalla ainutlaatuinen käsikirja on asiakkaille jaettava 400-sivuinen Weber-opas, jossa esitellään kattavasti kaikki ratkaisut ja annetaan paljon hyödyllisiä ohjeita ja neuvoja. Myös internet-sivut uudistuvat entistä helppokäyttöisemmiksi ja sähköisiä palveluita laajennetaan.
Uusi internet-osoite on www.e-weber.fi
”Yli 50 vuoden kehitystyöhön pohjautuvat tuotemerkit Vetonit, Leca ja Kahi säilyvät ennallaan. Ne ovat Weberin tavoin vahvoja brändejä, joita asiakkaamme arvostavat”, Magnus Holm sanoo.Lisätietoja Weber Oy 010 442 200 tai oheisella informaatiopyyntölomakkeella